Translate

zaterdag 5 november 2016

Seks

Seks.

Ik ben een geile beer,
En dat doet soms zeer.🐻
ben dan misschien vrij,
Maar wie houd van mij?😍

Seks is een taboe,
En dat maakt me moe.😴
Ik houd er ook van,
Wat is het probleem dan?😱

Vrijgezel zijn is soms zwaar,
Want er is een maar...👠
Geen garantie,
Maar toch vakantie.😁

Alles dat kan,
Maar wie wil me dan?😏
Ik ken geen wanhoop,
En loop zeker niet te koop.💰

Beter zeggen wat je wil,
Anders ga je niet van bil.😜
Seks is heerlijk,
Dus wees eens eerlijk. 😉

Ik heb volle schijt,
Want moet mn gevoel kwijt.😂
Waar zijn die geile vrouwen,
Die mij vertrouwen?🙊

Wat duurt het soms toch lang,🙄
Zijn jullie soms bang?
Dit zal vast mensen raken,
En ophef veroorzaken.😈

Toch is dit erg leuk,
Lig nu al in een deuk.😂
Hoe zullen ze reageren,
Me de rug toe keren?🤔


Geen opmerkingen:

Een reactie posten