Translate

donderdag 2 april 2015

Welkom

Wat leuk dat je even komt kijken op mijn blog! Wie je ook bent, of je me kent of niet, wat je ook geloofd, hoe je ook in het leven staat. Welkom!

Je bent vrij de gedichten en stukjes tekst op dit blog te delen. Al zou ik het erg op prijs stellen als je er dan even een bronvermelding van mijn blog bij zet. Zodat deze teksten veel mensen bereiken! En waarom wil ik dat? Omdat ik van binnen weet dat dit blog voor heel veel mensen een hoop kan betekenen. Ik weet dat deze teksten bijdragen aan een betere liefdevollere wereld.


Ik zal me even voorstellen, ik ben Nick, geboren in Heemskerk, op 12-04-1989 wonend in Beverwijk. Dat is in Noord Holland.  Mijn naam is maar een stempeltje een definitie, om mij te kunnen onderscheiden van anderen. We vertoeven hier op een planeet met vorm, alles is materieel, en fysiek. Maar als je hieraan voorbij gaat, wat blijft er dan nog over van wie we zijn? Dit blog gaat hier deels over. Ik bekijk de wereld zoals hij werkelijk is, en daarbij heb ik in mijn leven al behoorlijk wat ervaren, gevoeld, beleefd, en meegemaakt. Hierbij heb ik dingen geleerd, ontdekt en gerealiseerd. het heeft me wijzer gemaakt, maar ook heel veel inzicht gegeven in hoe het leven  in elkaar zit.

Als je de wereld ziet zoals hij werkelijk is, is het geen paradijsje. Ik denk dat een hoop mensen het op dit punt met me eens zullen zijn. Sterker nog, hij zit gevuld met mensen die elkaar dagelijks het leven zuur maken. Tegelijkertijd zijn er ook veel mensen die veel liefde in zich dragen en dit delen met anderen. Maar ook mensen die dagelijks knokken en moeite hebben het hoofd boven water te houden in deze bikkelharde realiteit. In mij heerst er veel onvrede over de wereld, de emotionele vervuiling van mensen word ik dagelijks mee bekogeld.

Door mijn gedichtjes, en verhaaltjes en kijk op dingen te delen, hoop ik meer liefde inzicht en wijsheid aan de wereld te kunnen geven. Zodat wij samen met ze alle deze puinhoop een beetje kunnen opruimen, en er een wat liefdevollere wereld van kunnen maken.🌈👌🏻🙏🏻♥️




4 opmerkingen:

  1. Stop met het verspreiden van informatie of er zullen maatregelen volgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou je toch ook stoppen met je zijn als je geen informatie meer gaat delen. Elk ieders zijn is informatie!!!

      Verwijderen
  2. Wat is antoniem van anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen