Translate

donderdag 22 oktober 2015

Lief wezentje

Lief wezentje daar in dat lichaam,
Ja jij, ik zie je staan.
Je bevind je hier op deze planeet,
je leeft je leven zonder dat je echt iets weet.


Misschien ben je gelukkig en blij,
Of voel je je eenzaam en niet vrij.
Je bent hier geboren onwetend van wat je werkelijk bent,
Opzoek naar liefde dat je niet zo goed kent.

Je verlangd misschien naar een partner in je leven,
Die je liefde of een knuffel kan geven.
Of je verlangd naar mensen die om je geven,
Omdat iedereen voor zichzelf lijkt te leven.

Wij zijn prachtige hemelse zielen,
Maar gedragen ons als debielen.
Dit word ons in deze wereld aangeleerd,
Maar het word tijd dat je opstaat en dit gedrag de rug toekeerd.

De wereld is gevuld met zoveel pijn en leed,
Alsof iedereen elkaar opvreet.
Maar wij zijn hier op aarde gekomen,
Om een betere wereld te *dromen.

We hebben elkaars hulp hierbij nodig,
Dus laat je angsten los deze zijn overbodig.
Doe alsof je me al eeuwen kent,
En weet dat je bij mij thuis bent.

Voel nu mijn liefde in je hart,
Ga uit je hoofd want dat maakt je verward.
Steek nu anderen aan met dit gevoel,
Want met ze alle vanuit het hart leven is het doel.

*lees ook de droom van het leven, om te begrijpen wat ik hier bedoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten