Translate

woensdag 1 juli 2015

Het levensdoel

Ik heb het levensdoel gevonden, 
Deze is aan mij gebonden. 
Ik ben een boodschapper van het licht, 
En breng wijsheid en inzicht. 

Het is hier voor hen die willen ontvangen, 
Voor iedereen die naar liefde, geluk en vrijheid verlangen.
Deze inzichten zullen je bewustzijn verhogen,
De mensheid heeft elkaar al te lang voorgelogen.

Ik ben geboren met een moraal,
En spreek de universele taal.
Deze op aarde brengen is mijn taak,
Sta op lieve mensen en ontwaak!

Het is de hoogste tijd,
Dat je je jezelf bevreid. 
Ik help je in je kracht te komen, 
Doe het NU en het licht zal door je heen gaan stromen. 

Begrijp mijn eenvoudige gedichten, 
Ze zullen je verlichten.
De grootste waarheden liggen er in verscholen,
Blijf niet langer in deze bewustzijnstoestand dolen. 

Gebruik de inzichten in je dagelijks leven, 
en begin naar dit moraal te streven. 
Stop met jezelf in je onvrede te isoleren, 
Het is tijd om machten buiten jezelf de rug toe te keren. 

Niemand is machtiger als jij, 
Wij zijn in essentie goddelijk en vrij. 
Ontsteek dit licht ook in anderen, 
En hierdoor zullen we de wereld veranderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten