Translate

maandag 11 januari 2016

11:11



Ben weer even ge- inspireerd

Velen zien het 11:11, iedereen heeft zijn eigen ideeën erover.
Deze groep heet universeel bewustzijn, dit is niet zomaar, wij waren zo blij dat die naam nog beschikbaar was. Want wat is universeel bewustzijn? zoals ik het zie, iets dat universeel is.... overal aanwezig is.. plak er nu bewustzijn achter en wat doet dat met je wat kun je je dan voorstellen bij deze woorden...

mijn begrip van 11:11 is het volgende...
ALLES IS 1..... haha
1HEID

wat als er een 2 zou staan... hoe krachtig is de boodschap dan nog?
2 zijn apart en gescheiden.

en wat is het doel van deze hele groep?
Facebook groep Universeel Bewustzijn


VERBINDEN, bruggen bouwen, verdeeldheid doorbreken, universeel denken.. en dat is toch het beste te bereiken om alle gedachtekronkels te doorbreken en het vooral.

1VOUDIG te houden toch?

dus 11:11 is niets meer als een herinnering... dat alles 1 is. dit kun je linken aan ontwaken. waarvan dan? waarvan moeten we dan wakker worden? want als we slapen is er dus iets niet echt? dus de verdeeldheid in de wereld is een droom, het is niet echt. het is kunstmatig. (we ervaren het als echt, dus ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn, alleen door te begrijpen hoe dit in het grotere bewustzijnsveld werkt, kun je hier boven gaan staan en bovenuit stijgen en dat is vooral belangrijk om je angsten los te laten, in te zien dat je niet bang hoeft te zijn dat er iets groters is)

zo 1voudig en simpel is het.

eenheid, wij zijn allemaal verbonden met elkaar, alles is doordrongen en in elkaar verweven.
ik noem ditgene dat alles verbind Universeel Bewust-zijn.

als wij vanuit deze essentiële boodschap leren denken, wat doen aliens en de zogenoemde 'slechteriken' er dan nog toe? ook zij zijn verbonden en met de universele energie doordrongen... en is er geen bewustzijn aanwezig in hen? dan is het een illusie niet echt. luister goed naar wat ik hier probeer over te brengen. Door dit te realiseren... komen we tot de conclusie dat waar geen bewustzijn is... geen 'liefde/begrip' is.

En waar geen liefde en begrip(besef/bewustzijn) is.... is geen bezieling... en is af-gescheiden van dit universele bewustzijn.
hoe ga ik hiermee om? Ik laat het ZIJN, en ben er niet bang voor want waarom zou ik het angst sturen? dan blijf ik het voeden.

om over na te denken

een handige tool om illusies/kunstmatigheid te onderscheiden... van wat 'echt' is

2 opmerkingen:

  1. Grappig zie ook net dat hij geplaatst is op 11-1 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dag zoals gisteren. Ik zie 14.14 , 18.18 , 1.11 , 21.21
    Ik heb altijd veel hulp gevraagd ad engelen. Ik ben nog zo onzeker over de getallen. Maar het is iedere dag. Ik vertrouw nog niet genoeg op de getallen wat het me te zeggen heeft. Ik ben mijn basis nog ah verstevigen en nog zo aan het zwabberen. Terwijl ik zie wel van alles. Ik ga naar satsangs. Ik wil binnenkort een miniseminar doen van livingonlight. Het kost 1.111 euro nogal veel geld. Ben ik er klaar voor? zal het wel iets voor mij doen. Allemaal twijfel. Graag je reactie nick! Groetjes van een oude facebooker, zit er niet meer op! anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen