Translate

zondag 23 augustus 2015

Gedachtenkracht

 

Wees je bewust van al je gedachten,
Het zijn namelijk scheppende krachten!
Ze hebben de macht om ons hele leven te bepalen,
En ons een heel mensenleven doen verdwalen!
Wat ik hier schrijf is ontzettend belangrijk,
Als je dit leest weet dan dat ik je dit met heel veel liefde aanrijk.
Het beseffen hiervan is essentieel,
En dit inzicht zal bijdragen aan de mensheid als geheel.
Wat wij voelen en ervaren is het gevolg van wat wij geloven en aannemen,
Hierdoor verliezen we meesterschap en zijn we kwetsbaar voor drama en problemen.
Alle verhalen die wij in ons hoofd schrijven,
zullen wij volledig ondervinden in levende lijven!
Ik breng je hier het levende woord,
De waarheid die elke illusie doorboort.
Wie je bent is niet wat je denkt of geloofd,
Deze antwoorden zul je nooit vinden in je hoofd.
Wij identificeren ons met verschillende rollen en namen,
Het is een toneelspel en die spelen wij samen.
Van helden, slachtoffers en daders,
Of kinderen, moeders en vaders.
Verhalen over drama, geluk en problemen,
We beleven deze in extremen.
Wanneer we beseffen dat wij dit in essentie niet zijn,
Zijn wij zonder angsten, zorgen en pijn.
Wees dus zeer gewaar in wat je geloofd en waarvan je overtuigd raakt,
Het is aan jouw wat je van het leven maakt.
Zet jezelf niet gevangen in je verhalen,
En leef een bewust liefdevol leven zonder te verdwalen!

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Nick..........ben ineens aan het ontwaken uit een droom......ik weet dat ik nu niet meer zal gaan dwalen. Dank je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tekst. Heb je lange Frans dit al gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige tekst. Heb je lange Frans dit al gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, zou niet weten hoe ik in contact kom haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Nick, goed en dat ook nog in dichtvorm. je bent een levens kunstenaar in veel opzichten. en een leraar voor velen. Je bent niet zomaar in deze tijd geboren, je heb de taak op je genomen, om hier de menen te helpen naar inzichten, bewustwording en naastenliefde in hun harten te ontwikkelen en hun de weg te wijzen. Ook ik heb dat. En ik herken je. Nu is het zo noodzakelijk, dat mensen ontwaken en met elkaar de eenheid gaan voelen. Het is wel zo, dat wat de lichtwerkers doen, door de onderliggende verbindingen met elkaar, pakken andere mensen dat, al is het aan het andere eind van de planeet dat ook op en gaan hetzelfde doen. Dan ontstaan er overal LICHTEN EN LICHTGROEPEN. DIE UIT GAAN BREIDEN. ZWAAN KLEEF AAN SNEEUWBAL EFFECT. VEEL SUCCES IN ALLES WAT JE DOET EN ONDERNEEMT. STUUR ELKE DAG HET GODDELIJK LICHT OP JULLIE PAD VOORRUIT, ZODAT VELEN OPSTAKELS VERDWIJNEN ALS SNEEUW IN DE ZON.IK HOOP VEEL OVER JE BELEVENISSEN TE VERNEMEN. IK OMARM JULLIE MET LIEFDE UIT MIJN HART.

    BeantwoordenVerwijderen