Translate

donderdag 20 oktober 2016

Over posten op facebook

Ik en velen anderen,delen nogal wat filmpjes en verhalen waaronder indrukwekkende dingen, en er gebeurd zoveel om ons heen. ik voel dat ik even iets wil zeggen waar het naar mijn gevoel allemaal om gaat. En we kunnen dit niet vaak genoeg herhalen.
Ik raad (voor diegene die zich hierin aangesproken voelen) mensen aan niet teveel te denken/voorstellen/proberen te begrijpen wat er allemaal gebeurd en is gebeurd in de wereld om ons heen.
Maar vooral tot rust te komen in jezelf, liefde voelen voor het leven de mensen om je heen, en dat te doen wat goed voelt. Vooral uit het hoofd gaan en je niet gek laten maken. Das altijd mijn strategie geweest en het werkt prima, en daarnaast al die geweldige en indrukwekkende verhalen en gebeurtenissen, erg leuk. Maar ik ID-entificeer me er niet mee. Ik zie alles als een droom om me heen. En van uit m'n hart geef ik richting aan mijn eigen dromen en ervaringen in dit leven. En dat er een ontwaken plaatsvind een bewustzijnsverruiming, das voelbaar voor mij. Maar op gebied van verhalen en enorme gebeurtenissen in de wereld licht mijn aandacht niet... (Althans ik vind het interessant, maar het haalt mij niet uit mijn eigen energie)
Zoals al die verhalen van aliens illuminatie, pedo netwerken. Het zal er vast zijn!
Maar mijn focus licht vooral op het hoog houden van m'n vibratie, rust, liefde, zelfinzicht en wijsheid. En ik begin te voelen welke rol ik in dit geheel kan en wil gaan spelen, en dat is mensen helpen in hun kracht te komen, door Zelf-inzicht te geven en te delen. Zodat mensen zelf de veranderingen kunnen zijn die ze willen zijn. Ik weet ontzettend veel over zelf bekrachtiging, gedachtekracht, en loskomen van werkelijkheden die ons opgelegd zijn door middel van mindcontrol (indoctrinaties, overtuigingen, beelden, misleidingen) ik heb ze zelf afgelopen jaren allemaal afgelegd om zo tot de conclusie te komen dat we prachtige wezentjes zijn... Die zich gaan herinneren waar wij toe in staat zijn en hoe wij een prachtige ervaring van het leven kunnen maken met ze alle. De boodschap is liefde... Harten ver-1-igen, de mensen omarmen, illusies van verdeeldheid doorzien. En weer voelen met ze allen. Door dit te doen helpen we het licht op de aarde te brengen, en van daaruit kunnen alle wezens en zielen in vrijheid hun eigen weg weer gaan ❤️ wat ik hier schrijf komt uit mijzelf mijn eigen gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten