Translate

donderdag 22 oktober 2015

Gekwetst.

Een persoonlijk stukje uit mijn gevoelsleven.

Gekwetst.
Laatste dagen komen er gevoelens van "gekwetst zijn' naar boven die ik in mijn verleden heb weggestopt uit angst om ze bespreekbaar te maken omdat ik er mensen mee confronteer. Ik heb dit in het verleden vaak gedaan maar werd dan weer op mijn plek gewezen dat het er niet mocht zijn en ik dat niet bespreekbaar mocht maken.

Ik heb dit deels al doorleeft en doorbroken vandaar dat je nu ook de enorme artikelen op mijn facebook ziet verschijnen. Mijn onvrede met de wereld, en deze liefdeloze maatschappij. Ook de enorme indoctrinatie(conditioneringen/massahypnose) waarin mensen verkeren. Want dat is het, mensen zijn mak zeggen ja en amen, en houden zich allemaal netjes aan alle regeltjes en normen en waarde. Ze pikken alles, alles. Word je fiets gejat politie doet er geen flikker aan maar als je door rood rijd of te hard rijd staan ze te trappen om je en flinke bekeuring te geven. Potverdikkeme. en stel ook eens de vraag waarom mensen uberhaubt een fiets jatten. Het draaide de godganse dag alleen maar om geld en hebzucht meer meer meer. Ik ben zo ontzettend kwaad dat ik op een punt sta om serieus gewoon zoiets hebben van ajb... Zelf gedaan zak in elkaar zoek het uit stik erin in die klere zooi!! Maar ik ga verder. Verzuip lekker in de technologie, ga maar weer lekker achter je facebook zitten. Beetje domme filmpjes liken. Of de illusie dat je een mooie keuken of hottub wint als je liked. Potverdomme dit is in en in triest, triest gewoon triest. Ik heb er geen woorden meer voor. Ga eens onderzoek doen, luister nou eens een keer naar wat ik echt delen heb, verdiep je er eens in. Doe eens moeite! Leer mn hart en ziel kennen! En je zuld jezelf veel dingen terug vinden! En als je onderzoek hebt gedaan verspreid het, deel het, met heel je hart en gevoel, voel de pijn het verdriet in de wereld, en verbind je weer met andere mensen op een dieper nivo dan alleen facebook of wazzap! En als je Het hebt laten bezinken laten we dan met ze alle straat opgaan en daadkrachtig vredig protesteren dat de overheden kunnen vertrekken en dat we de verantwoordelijkheid zelf weer terug nemen! Of zijn jullie bang? Stop dan met toelaten dat jezelf laat verdelen door alle gedachtekronkels waarmee ze je hersens voeden. Dingen als rasicme, religie, anderen. Nee nee nee! We zijn allemaal mensen! Ook die klootzak van een buurman, en die hufter van je baas! We zitten allemaal in dezelfde boot! En we zijn elkaar kwijtgeraakt!!

Als ik naar de wereld kijk zie ik letterlijk massa "programmering". Op school worden we geprogrammeerd. En we moeten luisteren. Ik heb er al mijn leven lang last van, en kan dit nu eindelijk zonder angst uitspreken. Sterker nog, ik ben laaiend, kwaad, verdrietig. Dat iedereen dit niet ziet, mij niet hoord. Het niet serieus neemd. Het raakt mij al van kleins af aan tot diep in mijn ziel. Deze wereld word overspoeld met kwaad, angst, en narigheid. En iedereen zit uit zijn neus te vreten.
En als ik mijn mond open doe, heb ik het gedaan?

Dit delen van dit alles was het begin van het spreken van "mijn waarheid en beleving" van deze werkelijkheid waarin wij leven. En ik heb met mezelf afgesproken dat ik dit blijf doen tot mijn laatste dag in deze werkelijkheid, of mensen dit nou leuk vinden of niet.

Er moet godverdomme nou eens wat gebeuren. De maat is vol. en zoals pim fortuyn zij: ik kan het niet meer, ik doe het niet meer en ik wil het niet meer want dit land is het zat... En daar sta ik voor. Dan maar ik afgemaakt maar het probleem mensen dat blijft!

Ik denk niet in het concept van land, maar spreek hier namens elk bezield wezen op deze planeet, want het is een gevoel dat wij diep in ons hart allemaal delen. Het punt is alleen mensen kijken ernaar, accepteren het maar, "van" het is nou eenmaal zo, maak er het beste van het leven is kort bladiebla. En juist dit maakt me kwaad, gadverdamme walgelijk.

Zo mak als een lammetje, waarom word er geen verantwoordelijkheid genomen. En mensen zoals ik worden aan de kant geschoven omdat ik er wat van zeg. Dit is potverdorie de omgedraaide wereld!!!! Doe er wat aan, kijk eens naar jezelf, ga eens nadenken. Luister je wel echt naar mensen, denk je nog wel aan het geheel? Geen woorden maar daden aub...

Ook het delen van mijn inzichten en tot nu toe verworven kennis en wijsheid mbt tot heel het leven heeft een doel ik doe dit niet voor niets. Het gaat er niet om dat je het mooi vind, het gaat erom dat je eens gaat nadenken! Juist door dit te doen, ga ik zien welke mensen leven met een open hart en geest. Maar ook word ik geconfronteerd met de mensen die hier hun "oordeel en mening over hebben" en mij het liefst weer willen verbannen van hun facebook of uit hun leven. Om nog maar te zweigen over "wat er achter mijn rug om geluld" word.

Ik wil bij deze zeggen, ik geef om jullie, ik doe dit ook voor jullie al haten jullie me, vinden jullie me irritant, vervelend, of misschien zijn het wel zorgen, door gebrek aan vertrouwen in mij.
Nou ik ben niet zo als jij!!! Jij geloofd zelf dat je die shit niet aankan, en dan denk je maar dat ik ook zo ben... Nee echt niet ik zal nooit opgeven. Alle mensen hebben het al opgegeven! En dat vind ik heeeeeel erg echt heeel erg om te zien, het doet pijn jullie laten dit allemaal gebeuren. En ik kan dit godverdomme niet alleen.

Nogmaals!!
Dit ben ik, hier ben ik mee bezig! ik doe dit vannuit een moreel gevoel, het is mijn taak om dingen te delen die ons allemaal aangaan. Of het nou zwaar of naar is.

Ik heb dit alles nooit uitgesproken Door een gebrek aan moed in het verleden, en uit zachtmoedigheid, vriendelijkheid, en empatie voelde ik medeleiden naar alle wezens en mensen om mij heen, en heb deze gevoelens toegelaten in mijn eigen wezen. Ik heb ze persoonlijk opgevat, en dat heeft mij gekwetst. Ik had medeiden vond mensen zielig... Nu niet meer jullie doen het zelf. Ik ben opgestaan... En god dank heb ik een schat van een vriendin die me wel ziet staan, al heb ik daarvoor moeten knokken en is mijn onzelfzuchtige liefde op de proef gesteld...

Ik doe nu het zelfde weer voor al mijn famillie en iedereen op mijn facebook!
Door mijn hart te spreken! Een bekrachtigendere liefde en boodschap is er niet! Maar doe er verdorie iets mee!!! Laten we samen de verandering zijn!!
Je kunt jezelf veranderen, je kunt opstaan en zeggen nu js het genoeg!
En dan maken we met ze alle een vuist!! Doe met me mee! Het is je morele plicht en verantwoordelijkheid!!

Ik ken inmiddels de enorme kracht en liefde in mij hart om met oude gevoelens en angsten om te gaan, ik kan dit trauma en deze onbewuste pijn transformeren in kracht. En dat kan iedereen! Ik kan je laten zien hoe dat moet, het is alleen zo ontzettend belangrijk om er naar te durven kijken! En het er gewoon te laten zijn, het mag er zijn. Stop het niet weg. Ik weet dat dit dingen bij mensen oproept. Vervloek me niet, laat het op je inwerken, voel het en laat het er zijn. Daar achter licht een kracht een kracht zo groot waarmee je bergen kan verzetten... Dit noemen ze je spirituele verantwoordelijkheid nemen over jezelf!

Het uiten van mijn gevoel word mij niet altijd in dank afgenomen, sterker nog door het eerlijk en oprecht openhartig uiten van mijn gevoelens, lijken mensen zich aangevallen te voelen, of mij hard af te wijzen. (Reken maar dat dit hier als reactie ook op zal gebeuren) of gaan jullie mij massaal verbazen?

Ik voel mij van verworpen en verbannen uit het leven van mensen.
Het punt is alleen ik blijf altijd trouw aan mijzelf, en zal mijzelf nooit meer conformeren/aanpassen aan anderen. Om uberhaubt geaccepteerd te worden. Ik ben dan nog liever alleen. Door alles wat ik heb meegemaakt voel ik de kracht van mijn autoriteit steeds sterker worden. Ik ben een streider van het licht! Ik knok door deze hell heen en heb er alles voor over om de balans en vrede op aarde terug te brengen!

Ik ben ik, volledig zoals ik ben. Niet alleen meer de woorden maar ook in mijn daden word dit steeds sterker voelbaar voor de mensen om mij heen. Ik ben niet altijd meer vriendelijk lief en zachtaardig, nee ik ze ervaren mij als kwetstend. Maar ik kwets je niet. Je kwetst jezelf. Want ik ben jouw en jij bent mij, in ons hart zijn wij allemaal verbonden. Ik spiegel slechts je angsten en je pijnen, en die moet je opruimen. Deze hebben de maatschappij in je gestopt om je mak en lam te maken!
ik heb zelden excuses van mensen mogen ontvangen. Of oprecht gevoeld dat ze van mn houden. Mensen zeggen zo makkelijk dat ze van me houden, maar woorden zeggen me niets. Daden. Ik wil daden.

Dus bij deze laat jezelf zien... Ik sta hier!!!
Niet liken, maar delen if you care/dare.
Laat het maar viraal gaan. De massa moet wakker worden!

1 opmerking:

  1. Hoi Nick ik ben geraakt door je filmpje. Ik weet dat je gelijk hebt maar zit nu nog in deels verdriet, gekwetst zijn, maar ook willen helpen en ik wil mensen in mijn nabijheid behoeden voor kwalijke zaken waar ze schade van kunnen ondervinden. Wordt dan TE zorgelijk/zorgzaam genoemd en dat helpt natuurlijk niet. Verder trek ik me veel terug en ook dat is niet goed maar het is even de enige manier om me te onttrekken aan narigheid. Probeer wel iets teveel op internet/facebook anderen wakker te schudden om niet alles te pikken wat er geprobeerd wordt ons, de mensheid, aan te doen. Nou ja je snapt het, laterz :-)

    BeantwoordenVerwijderen