Translate

donderdag 22 oktober 2015

Je word gewaardeerd!

Ze zeggen dat het leven je sterker en wijzer maakt, dat is zeker waar. Maar naar mijn mening hoeven wij niet altijd te leiden om te leren! er is een kortere weg! Ik kijk er net even anders naar als de meeste mensen, je kunt het leven als een les zien om positief te blijven en je goed te voelen, maar wat nou als we gewoon simpelweg stoppen met al die mindgames. Als dit niet bestaat hoeven we ons er ook niet tegen te beschermen...

Das hetzelfde dat politie hun baan verliest als er geen criminaliteit meer zou zijn, deze hele fuckking realiteit is gemanipuleerd, het is gewoon 1 grote mindfuck! Al het leed is kunstmatig aangeleerd, het is massahysterie. De dingen die veel mensen normaal vinden zijn niet normaal... We hebben ze geaccepteerd als normaal. Ik vind ja zeggen en nee doen bijvoorbeeld de grootste waanzin, waar slaat dit op? het gaat recht tegen je natuur in! Niemand durfd zichzelf te zijn dat vereist moed tegenwoordig. we passen ons aan en leven naar standaarden en normen en waarden die ons opgelegd worden, waar is de macht dan nog over je eigen leven? En waarom omarmd niemand elkaar en vinden de meeste mensen het zo heerlijk om elkaar het leven zuur te maken. Het is een teringzooi. Sorry voor mijn taalgebruik. Mensen laten elkaar tegenwoordig ook nog nauwelijks in hun waarde, we helpen elkaar naar de klote ipv dat we elkaar verreiken.

Dat pijn doen en elkaar afzeiken, wraak en afstraffen en dat gekleuter heen en weer dat zorgt voor angst het is manipulatie, om je zin door te drijven of macht op elkaar uit te oefenen om dingen van elkaar gedaan te krijgen, als het zo moet?? Dit kan toch niet waar zijn?? het neemt je vertrouwen in de liefde en in mensen weg en het verdeeld de wereld. Geen wonder dat er zo weinig geluk en liefde is! Ik zie overal leed, en drama. Maar het gekke is nog... Ik zie het alsof mensen slapen en in een soort illusie zitten met een valse kijk op de werkelijkheid.

Dit kan heel zwaar zijn als je zo bewust en gewaar bent van wat er allemaal gebeurd, en je ziet dat. Ik heb mezelf dan wel aangeleerd dat ik niets persoonlijk moet opvatten als mensen me af lopen te zeiken, want dat zijn hun problemen die ze met mij hebben niet de mijne, ik ben gewoon mezelf en weet dat wat ik doe, dat ik dat vanuit mijn hart doe.

Ik zie waar het vandaan komt, wat de diepere oorzaken zijn, en begrijp heel goed waarom mensen doen wat ze doen, en hoe ze handelen. Maar dat wil niet zeggen dat we dat goed moeten keuren! Want wat mij betreft moet het nou eens afgelopen zijn met deze puinhoop in de wereld, en word het tijd om mensen in te laten zien waar ze in vredesnaam mee bezig zijn!

Mensen doen elkaar ontzettend veel pijn, er heerst een grote onbewustheid. Er is genoeg liefde in de harten van mensen, maar het probleem is dat vele mensen er niet meer zo goed bij kunnen, en ook omdat mensen te beroerd zijn om moeite te doen (zie video van theo maassen  http://nicklexmond.blogspot.nl/2012/10/moeite-doen.html). Ik vind het heel krom dat iedereen de liefde bij anderen zoekt en niet bij zichzelf door naar binnen te gaan. Dit klinkt even heel simpel gezegd, maar er zit een heel diep inzicht achter deze uitspraak.

Ben jij net zo'n vechtertje als ik? En zie jij ook graag mensen bewuster worden van zichzelf, en streven naar een betere en liefdevollere wereld? Je bent niet de enige! Houd het vast en geef niet op, je weet dat het goed is wat je doet. Die hemel op aarde die bestaat! Die is mogelijk! Ik geloof er niet in, ik weet het. Al is het over miljarden jaren, laat deze visie en deze droom niet van je afnemen, blijf er voor knokken. Wij zijn hier nu op aarde alle beetjes helpen, een boek, een gedicht, video's, de gesprekken die je dagelijks met mensen voert! alles helpt! zolang het vanuit je hart komt. De wereld heeft een hoop inzicht wijsheid en liefde nodig! Dus mensen zoals jij die zich hierin kunnen vinden worden zeer gewaardeerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten